BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/14/2009

helgen

Oj. jaa en snabb uppdatering kanske hinns med.
Min älskade systerdotter har fyllt 13 år, hon har blivit tonåring, och kvar står jag och trampar och undrar vart tiden tagit vägen? Jag var själv 14 år när hon föddes, och det känns som igår.
Hon är ju en stor tjej nu och börjar högstadiet till hösten, känns riktigt läskigt.
Skickade iväg Selma på spa, bad, fön, klippning, hårborttagning från öron, kloklippning, och plack borttagning, allt detta för 300:- (och då gav jag en 50 lapp extra)
Som du skrev Maria är det liknande en pudelklippning, men jag vägrade låta henne raka nosen, för då skulle jag nog inte känna igen min hund, detvar knappt att jag gjorde det ändå, men jag tycker ändå hon är söt, fastän hon är söt när hon är lite rufsigare, men hon ser otroligt välvårdad ut nu.
Men är jag i Umeå fler ggr med hennekommer jag säkerligen att gå tillbaks, absolut värt pengarna.

Helgen har spenderats med Elise, hon som fyllt 13, och hennes mamma och syster, vi for till Leos lekland i lördags, ett paradis för barn och inkl mig som fortfarande känner mig som ett barn, vi lekte för fulla muggar i flera timmar tills jag fick en dånande huvuvvärk och kände mig nöjd med livet.
På lördagen drog vi till mamma och pappas stuga i Bastusel, där vi drack några glas rött och myste.

Ja detta är ju inte allt som hänt, men en liten uppdatering, för att se kort från denna vecka logga in på www.bilddagboken.se och sök på angeluzia

Kramar A

0 kommentarer: