BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/04/2009

Juni månad är inte min månad

Juni mänad är inte min månad.
Det började måndag den 1:a, då någon dum jävel snodde min lindex påse från min barnvagn. Grämde mig över detta länge, inte för att det var så himla dyra kläder jag hade handlat till lillen, men är man mammaledig så får man inte ut så mycket pengar...
Tisdag den 2:a, får vi åka in till solna närakut med Marcus för sin höga feber
Onsdag den 3:dje får vi åka till akuten med Marcus
och till idag, torsdag den 4:de tappar jag bort min mobil!

Funderar ärligt talat på att inte stiga upp imorgon så inge mer skit händer.
Mobilen är spårlöst försvunnen, ringde just och spärrade den, min fina htc mobil, och billig var den inte, och 8 månader kvar att betala på den, fy fan va drygt!
Så nu har jag inga nummer och jag kan inte få kontakt med någon, så ni vet.

En jävulst förbannad A som är less på livet

1 kommentarer:

Ela sa...

stackars dig:( *krama*