BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/26/2009

snörvel

Sitter i sängen med datorn framför mig. Marcus ligger bredvid och sussar.
Snoret rinner nerför näsan, jag nyser konstant. Detta är baksidan av sommaren för mig, dessa jäkla allergier, vet inte ens vad jag är allergisk emot.
Har aldrig tagit mig för att gå till VC och göra ett sånt där allergitest, men jag Ska göra det, så småningom, kanske bra om man fick göra på Marcus också, men dom kanske inte gör på så små?
Viktor är och tränar, när han kommer hem hade vi planerat att gå till universitetet och till 4h gården, vi båda har för oss att det finns en 4H gård där, men det lär ju märkas, skönt att komma ut i solen i alla fall.

Imorse va V iväg och vaccinerade Selma, skönt att det äntligen är gjort! Hon hade varit jätte duktig och inte gjort ett knyst ifrån sig.
Hon har förresten badat 2 ggr i sommar redan, =) fast inte med vilja, jag har ju fått lura i henne, i måndags var jag tvungen att offra mig själv och traska ut tillräckligt långt för att hon ska bli orolig och springa i eter mig, (annars badar hon inte) och det behövs ju verkligen i den här värmen, i tisdags traskade jag bara ut i vatnnet och la ner henne så hoon simmade in igen, inte lätt att vara svart i denna värme.
Nu rinner snart snoret ner i munnen på mig så nu är det dags att snyta sig
Kramar A

0 kommentarer: