BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/15/2009

Regn

Glömde ju att berätta att jag har klippt av mig håret, var så sjukt less, så nu är det lite längre än till axlarna + att vi har lagt i lite sommarslingor.
Tacksamt att ha en syster som fixar till mig när det behövs.
Nu har äntligen Marcus somnat, han har blivit sjukligt lik en duracell kanin som bara går och går och går...
Jätte jobbig att få att somna, men till slut så däckade han, får se till att han inte vilar så sent nu, när han lämpar som en dåre för att hålla sig vaken.
Annars har vi inte gjort mycket idag, det har regnat, och regnat och det regnar fortfarande, inte ens Selma har velat vara ute, varenda gång jag har gått ut med henne har hon skyndat sig och kissat och sedan vänt sig om och börjat gå hemåt igen..
Men vi for förbi en sväng på strömpilen och hämtade ut en doppresent åt Marcus som var lite försenad, en jätte fin ingraverad ram från hans mormor och morfar.
Nu ska jag ta mig nåt och fika
Kramar A

1 kommentarer:

ejlin sa...

lägg upp en bild på dig!