BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/22/2009

TITTA

(Är ju tvungen att visa min nya mobil, är skit nöjd med den)




Make till njutning har jag aldrig sett, som när Marcus får sin kvällsvälling. Hur glad han än må vara innan, så fort han ser sin blå flaska som det brukas finnas välling i så börjar han och gnäll skrika oh säga dadadadadadadadad oavbrutet, ser han inte flaskan men hör att jag blandar den så blir det samma sak. Medan han dricker rullar ögonen bak i huvudet och han ser ut som att han sover redan innan han börjat dricka.



Annars så säger han faktiskt två ord nu, jag trodde nog att det var mest tur förut, men han säga titta, och så säger han : där
På mörby centrum idag satt han i vagnen och sa titta titta titta hela tiden. Min sötnöt.



Va iväg idag och köpte ett kontantkort till 3, men jag fick vänta i typ 30 minuter för att det var nåt fel på datan, så jag gick iväg och gjrde lite andra ärenden medan, när jag till slut fick kontantkortet så bjöd hanmig på den för att jagf ått vänta så länge. Tack tack sa jag =)

Så nu har man nytt nummer igen, tror jag har skickat de till de flesta, men har jag glömt nån så säg till.

Kramar A


0 kommentarer: