BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/18/2009

Nu är vi hemma igen






















Nu är vi hemma i huvudstaden igen, Viktor kom och mötte oss på bromma flygplats, me självklart var planet 15 minuter försenat så vi missade flygbussen och det var en timma tills nästa gick, så vi gick iväg till bauhaus på bromma och skulle ta bussen direkt till bergshamra därifrån, men den missade vi såkart med två miuter, så det tog e jäkla tid innan vi kom hem, väl hemma så blev ju Marcus alldeles salig att vara hemma igen och få hålla på med sina leksaker, så lillen somnade alltså klockan 00.00 inatt, förstår inte att han orkade vara vaken så länge.






Flygresan gick väl egentligen bra, han var lite gnällig första kvarten, men sen somnade han och vaknade 20 minuter senare, och va glad resten av resan, så man ska absolut inte klaga.












Beställde nya glasögon från lensway i söndags som kom idag, jag är faktiskt jätte nöjd, Betydligt snyggare än min gamla, men Marcus bara skrattar åt mig när jag tar på mig dom, så jag vet inte om det ska vara positivt eller negativt?












Badrummet vårat är as snyggt! Verkligen super fint, MEN,, Viktor hade glömt att be dom sätta upp nå hängkrokar som vi hade köpt, så jag har ingenstans att sätta handdukarna, som killar bryr sig ju inte Viktor för han låter händerna självtorka, men som tjej och har jobb inom vården vet man att det är viktigt att torka händerna efter tvätt, så något måste införskaffas, men vill inte borra i kaklet själv, finns ju som nå hängare som står för sig själv, jaa vi får väl se.












Sitter nu här i stockholm, har just druckit ett glas vin och känner mig redo för att krypa ner i min egen säng, med min underbara sambo/fästman och bara kramas, känns som om det var 10 år sen sist.






Vistelsen i Umeå har gått fruktansvärt fort när man tänker efter, men lik förbannat så känns det som om man har varit borta en evighet när man väl kommer hem.






Hoppas kunna få åka till Umeå en sväng till i sommar, vill ju umgås mer med lille Nicholas, han tyckte verkligen om mig. Han pratade första gången med mig också, han sa fem jollriga saker och bara log mot mig varje gång jag höll i honom, ÅHHH saknar han redan.






Han har redan hunnit bli 6 veckor.












NUUU hoppar jag i säng






Kramar A

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig midsommar kvinna! Kul att du lagt upp massa bilder :)

Du hade försvunnit från min blogg, jätte skumt. Tänkte att du brukar ju uppdatera ofta??? ajajaja puss på du och din lilla familj <3

Socka sa...

Hihi! Ja M hade också huggtänder en lång stund tyckte jag :-) Skit sött ju! Nu har hon dessutom två på vardera sida om nedreframtänderna på g också. Och jag som hört att de bara får 8 innan 1½ men det verkar inte hennes tänder bry sig om :-D

ejlin sa...

jättesöt i luggen!!

men jag vill se kort på badrummet och dina nya glasögon med! puss!