BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/23/2009

1 år

















Älsklingen har hunnit blir ett år.
Jag har varit sentimental hela dagen, tänkt mig tillbks vad som egentligen hände för ett år sedan, så fort jag har kollat på klockan så har jag tänkt mig tillbaks.
Helt otroligt att tiden går så fort.

Marcus har haft en bra dag, han har nog aldrig lekt så mkt som idag, först när han fick den fina disneybilen från mormor och morfar så såg man inte till honom på en timma, och hur ofta händer det? han kanske roar sig som mest i 5 minuter (högst)
Sen nu på kvällen klippte jag ner ballongerna åt honom, och han var alldeles salig, det var nog det bästa på hela dagen, att få leka med ballongerna. =)
Vi har haft en lugn och skönt dag, vi känner ju inte så många i sthlm, så vi har inte haft mer besök än att Marcus farfar och hans tjej och hennes kompis var på besök.
Självklart hade vi Cars tallrikar och ballonger och tårta, Marcus fick äran att äta tårtan själv på hans födelsedag, vilket var mycket uppskattat, vi la dit en sked för syns skull, men den rörde han inte ska ni veta. Det var bara att gräva i tårtan och stoppa i mun.

Fattar inte att ett helt år har gått. Nu springer han runt här och leker rövare på dagarna, helt otroligt igentligen hur mycket som händer det första året.

Grattis min älskade son. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig!!!

Kramar A






0 kommentarer: