BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/15/2009

Äta själv blir inte rent och snyggt

Inte lätt att äta själv! Man har mat överallt sen, men världens sötaste i alla fall!!!Blev direkt in i duschen med lillen och matstol sen Slutresultatet blev ju rätt bra ändå!


Dagen har varit rätt långsam faktiskt, har inte gjort någonting alls, förutom att ha sprungit efter min lille älskade som nästan springer numera känns det som. Farmor var på en snabbvisit och gjorde Marcus dag, han blev alldeles överlycklig över att träffa henne, men dom hade bråttom tillbaks till stugan så det var inte länge lyckan varade.
Imorgon ska jag ut och leta efter något att önska mig i födelsedagspresent av Viktor, jag blir faktiskt hela 27 år gammal på onsdag. Men min födelsedag känns inte så speciell längre när den riktigt roliga födelsedagen firas på lördag då det är Marcus 1årsdag.
Nu ska jag njuta av lugnet
Kramar A


0 kommentarer: