BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/16/2009

dagen

Den här dagen har gått otroligt fort, fastän jag inte har gjort så mycket alls.
Viktor steg upp med lilleman klockan 10, jag sov vidare, Viktor kom in med Marcus när det var dags att vila, jag sov vidare, när jag slog upp mina blå var klockan redan halv 2, då skyndade jag mig upp och gjorde mig iordning och drog iväg till stan.
Viktor skadade ju knät när han var i Sarek, så han kan knappt gå och måste vila, så jag åkte in till stan för att köpa mig en present från Viktor tills när jag fyller år och jag hittade mig ett par jätte snygga jenas, så jag är riktigt nöjd.
Ska ju få nå mera också, men samtidigt så behövs inte det, känns inte lika märdvärdigt att fylla år längre. Nu går det ju bara utför som dom säger.
Väl hemma, vilade jag lite. Otroligt hur mycket jag kan sova egentligen.
Och kvällen har det varit bakning middag och nu sover lillen och här sitter jag.
Otroligt tråkigt
Kramar A

0 kommentarer: