BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/14/2009

Borta bra men hemma bäst





















Nu är jag hemma igen och nu ska jag komma igång med bloggandet igen.

Kom hem i måndagskväll, flygresan med Marcus gick bra, och direkt på tisdag morgon åkte vi iväg till Viktors mammas nyinköpta stuga utanför Flen, så där blev vi till igår (torsdags)

Men nu har lugnet infunnit sig, jag och Viktor har ätit kräftor ikväll framför carnival och bara myst.


Sista tiden i umeå så var vi i stugan i det underbara vädret, Marcus badade i poolen med systerdöttrarna och lördagen bringade en utekväll i Umeå med gamla vänner. Hade otroligt roligt, har inte haft så trevligt på länge, sen var vi till Nolia, men hittade ingenting där, Marcus fick se en häst för första gången på riktigt, såg ut som om ögonen skulle ploppa ut på honom.

=)








Från och med i tisdags så gör han i stort sett ingenting annat än att går, han har blivit så stor min lilla kille, och när vi var i stugan så firade vi hans 1 årsdag i förskott med hans farmor som inte kommer att befinna sig i sverige på hans "riktiga" födelsedag. Marcus fattade inte riktigt det här med presenterna men OHHHH vad han gillade tårtan :) Min lille gottegris!
Kramar A






0 kommentarer: