BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/18/2009

Grattis Angela

Idag har jag äntligen fått vara på öppnaförskolan för första gången nu när dom har startat för hösten.
Som jag har längtat!
Marcus vaknade inte förrän tjugo i 11 idag så han kunde ju gärna inte vila innan vi skulle vara där klockan 1, så det va en trött kille jag gick iväg med, men han vaknade till så fort vi kom dit.
Mötte upp Annika och Charlotte och gick tillsammans.
Jätte roligt att få se alla igen, men våra småttingar har nog blivit lite förstora för den här gruppen då både marcus och Ludwig numera går så sprang dom ju på alla barnen som satt så fint och lekte på golvet, så ledarna tyckte att vi skulle börja gå med de större barnen istället.
Tyvärr är detta på förmddagarna, från klockan 9-12
Roligt att behöva ställa väckarklockan, jag är ju så glad att Marcus gillar att sova länge som sin mamma.

Sen vill jag ta tillfället i akt och säga
GRATTIS TILL MIG SJÄLV PÅ MIN 27-ÅRSDAG
Gammal och går blir jag! :)

Kramar A

Och i efterskott
GRATTIS MARIA PÅ DIN 30-ÅRSDAG

1 kommentarer:

Rebecka sa...

GRATTIS ANGELA!!! :D