BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/24/2009

Täby

SKYNDE HIT ME AN
Jaaa, Norrländskan sitter kvar i alla fall trots 7 år borta från Umeå,
insåg detta igår kväll då jag skrek till Viktor att han skulle komma med Marcus till vår säng innan han vaknade till för mkt och skulle vilja ha välling.

En kanondag annars, vaknade av väckarn 9.15 steg upp och började göra mig iordning, Marcus vaknade vid 9.35
Vi åt frukost och lekte lite, sen kom Charlotte och hämtade upp oss och vi tog oss en trip till Täby Centrum där vi mötte upp hennes syster som fick barn för 2 månader sedan. Så otroligt söt var han, lilla Lukas.
Väl där fick barnen leka i en liten hage med madrasser, och på madrassen filmades det olika saker, ett exempel var en massa massa ballonger, och om Marcus försökte gå på en ballong så flyttade dom sig undan, sen kunde det va blommor som flyttade sig, eller fiskar som simmade runt, eller grodor. Marcus tyckte detta va hejdlöst roligt och sprang runt som en galning fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Passade på att köpa ett nytt antiskällhalsband till Selma så nu är man fattig igen.
Hon har ju börjat skälla så mycket, tror att jag har nämnt detta tidigare, och nu får jag ångest så fort jag går hemifrån för att hon stör grannarna, och jag måste komma ut, annars dör jag
Vi ägde en tidigare i livet, och den fungerade jätte bra på henne, så bra att jag till slut gav bort den till mina föräldrar som tappade bort den, och tyvärr skäller hon ju lika mycket nu om inte mer igen.
Men det har varit ivanligt tyst ikväll måste jag säga, så hörhoppningsvis fattar hon vinken!

Nu ska jag se ett avsnitt av Carnivale
Kramar A

0 kommentarer: