BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/06/2009

Längesen sist







(Lite mobilbilder, nya som gamla, det nya är på Nicholas, sötnosen)



Kom på att det var väldigt längesen jag skrev.
Befinner mig i Umeå nu och har gjort det hela veckan. Åkte ju hit i fredags morgon och resan gick faktiskt riktigt bra även denna gång. Marcus satt snällt tills matlådan kom, då fick han äta lite ostskivor för annars blir han sur, om jag äter och han måste titta på. Direkt maten var slut slocknade han, och jag hann precis få mig en liten kopp kaffe lagomt till deras påtår runda.

Tiden har gått alldeles för fort som vanligt och det känns inte som om jag har hunnit göra någonting, men vi har väl hunnit med lite grann. Vi har varit ute om dagarna för det mesta, på olika affärer, och som vanligt så köper man saker till lillkillen.

Vi har hunnit vara ute i sommarstugan i Bastusele, där Marcus gick leka på gräsmattan och hundarna springa fria och roa sig.

Jag har även spenderat tid med min underbara systerdotter Elise som är 13 år (Fick förresten låna hennes högklackade skor igår) när jag var ute med syrran och tog min en öl.
Tyckte det va bussigt av henne, alldeles nyinhandlade dessutom.

Marcus går mest hela tiden nu, han reser sig upp mot något sen tar han sig iväg några steg, sötnosen.

Jag har insett att jag måste använda ordet MÄ mycket, då han tar efter mig varje gång jag säger det, han har börjat säga hejdå och lärt sig göra slängpussar. Mitt älskade lilla charmtroll.

Lilla Nicholas (syrrans barn) har blivit så stor och världssöt, han blir 3 månader imorgon. Men tragiskt nog har syrran kommit på att nog ska heta Neo istället, vilket blir helt fel för en annan som har kallat honom Nicholas sen julas, då hon stolt presenterade hans namn. Får väl se vad det blir i slutändan.

Nu ska jag gå och äta lite rulltårta med mammsen.
Kramar A

1 kommentarer:

LolliPopzi sa...

Åå, måste du åka hem :c
Saknar dig :)
// Elise