BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/29/2009

Partaj

Jag är ju så dålig på att uppdatera!
Veckan har faktiskt inte varit så händelserik förutom det vanliga, vi har varit på öppnaförskolan, lekt, varit hemma en dag, uttråkade osv.
Antiskällhalsbandet verkar faktiskt fungera ganska bra, när jag har haft henne ensam och kommit hem så har hon inte luktat nå citron, så det verkar faktiskt som att hon inte har skällt, får väl passa på att fråga grannarna när jag möter dom och fråga ifall det har blivit lugnare.

Igår då var jag bjuden på fest hemma hos Mariah och då for järngänget dit, jag Maja och Erla, väl hos Mariah kom det väl en 8 personer till.
Vi drack lite drinkar, sjöng singstar, och sen blev det mer och mer livat. En riktig kanonkväll.
Tyvärr blev inte hemresan lika bra.
Satte mig på t-banan vid 2 tiden, och jag var riktigt trött, hade jätte svårt att hålla mig vaken, pratade lite med Viktor och sa att jag var på gång, då hade jag bara någrastationer kvar till t-centralen, sen hände nåt, jag vaknade i alla fall till av att min mobil ringde och jag svarade och Viktor frågade vart tusan jag höll hus, tittade upp lite chockat och insåg att jag satt kvar själv i tunnelbanan, ute i Hagsätra, en slutstation., och tåget skulle gå igen om 45 minuter.
Viktor blev såklart sur och förbannad med all rätt, herregud vad som helst kan ju hända, Jag blev jätte rädd och irrade omkring ute i Hagsätra, försökte leta nån buss eller taxi men jag hittade ingenting, jag var alldeles ensam, såg inte en människa, börjde vid det här tillfället gråta och det kändes som att jag var med i en skräckfilm, alldeles ensam mitt i natten i lummigt kvarter, efter många om och men och många tårar senare fick jag tag i numret till en taxi och tog mig hem för den minimala summan av en 500:- så nu är jag pank resten av månaden också.
Jag skämms så mycket att ögonen blöder på mig.
Man beter sig som att man vore 15 år.
jaja slutet gott allting gott.
Kvällen var i alla fall total lyckad ändå tills jag åkte hem.

Kramar A

2 kommentarer:

rebecka sa...

jag var oxå i hagsätra ett tag igår xD ..läskigt område, ja! :/

Ela sa...

Inget att skämmas för angela, det kan hända alla o ja menar efter enm livad utekväll så e det inte konstigt att man slumrar till när man satt sig i bilen/taxin/tunnelbanan hem. det gör ja jämt:) hihi