BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/01/2007

England

Sitter nu har i England. Tandstallningen ar kvar, tanderna ska flyttas nan millimeter till varvid jag blev valdigt glad, da kanske det blir lite battre anda. Jag var ju inte riktigt nojd. Men det blir bra, det tror jag, hon trodde att om kanske 2 manader skulle det va klart.
For ovrigt var jag ute och gick p[ Cambridged gator idag. Lyckades ga vilse 2 ganger. Sista gangen fick jag faktiskt lift dit jag skulle, det kanske inte va sa smurrigt men dom va jatte trevliga, en aldre herre med hans fru. hihiihan fragade i bilen hur det kandes att bli highjacked
-So far, so good svarade jag. haha det hade vi roligt at. Kom precis i tid till kliniken f;r min tid 1 minut i forvag sa jag undrar vikken tid jag hade kommit fram om jag hade letat mig fordarvad och inte vagat fraga efter vagen.
Jag har bokat tid for blekning av haret pa lordag. breda slingor med folie tankte jag. Vill ha det ljust da jag inte tycker att det syns nagot sen vi gjorde det nar jag va i umea. Senare pa lordag kvall ska vi ut och ata middag nagonstans pa soder da viktor fyller 25 ar. Det ar hans bror som bjuder ut oss, sa det blir vi, hans bror och tjej och Viktors kusin och hans tjej. Det ska faktiskt bli riktigt trevligt, sen kanske man gar ut en svang eller hittar pa nat annat.
Borde nog ga och lagga mig nu, ska upp halv 6 imorgon och aka tag till flygplatsen, lar ju sova pa planet. K;pte en locktang idag ocksa. Den va sjuuukt bra, har riktiga skruvar i haret nu. Har inte sprayat eller nat och det sitter fortfarande kvar, och det gick fort ocksa. Varfor jag inte har spray som jag annars lever pa ar for att man inte far ha mer vatska med sig pa planet an att det innehaller 1 dl. Sa jag fick inte end med mig en tandkram. Tur att Viktors mamma har. Aja gar val till sangen nu da, kommer inte in pa webb messenger f;r att hon har blocket pop ups och jag orkar inte halla pa att andra hennes installningar. Jag skriver kanske imorgon.

Kramar A

0 kommentarer: