BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/08/2007

apa

asså, vilken kväll och dag!
igår natt satt jag mest framför datorn hela kvällen och natten förutom då vi såg på passion of the christ och delade på en flaska vin då. Sen vi typ ca 02 tiden dog bara datorn. Gick aldrig igång igen, så nu ikväll dagen efter sitter jag här med min nya lap top som jag for iväg och köpte klockan 12 idag på onoff. Vilket tålamod jag har va? e fasen besatt av datorer, kalrar mig helt enkelt inte utan.
Vi har vart iväg och ätit påsk middag ikväll vilket va så där. mycket lax som jag hatar tyvärr. men sen skyndade vi oss hem så jag kunde börja installera alla saker jag vill ha på datorn. Skulle då installera skivan från mobilen som gör att man kan överföra alla mina super bra bilder jag tar med kameran så man kan sätta över dom till datorn för att sedan kunna framkalla dom på riktiga foto papper. nee men bra Då har jag för nytt operativ system så det funkar inte för skivan. Går bara på xp. och jag har ju vista nu. Happ då var man för modern. Så nu kan jag inte ens utnyttja min nya kameramobil som tar så bra bilder. I värsta fall får jag väl ta med skivan och installera den i Umeå hemma hos mina föräldrar och överföra där två ggr per år :( Elr kolla ifall dom uppdaterar det nån gång hos nån mobil försäljare, Apa va sur jag blev.
Aja ska installera nåt annat nu .
Kramar A

0 kommentarer: