BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/08/2007

Påsk


Häromdagen fick jag höra att jag va ett äckel! För att jag snusade vilket jag tyckte va otroligt roligt. Hihhi, vi hade faktiskt den diskussionen häromdagen på jobbet att det är så vanligt i Norrland att tjejer snusar medan i sthlm så anses man som ett jaa,,, äckel! :D

Fick höra här i veckan att vi ska få åka på konferens i slutet på Maj till Finland, alltså på finlandsfärjan, fasen va kul, ser verkligen fram emot det, så halva dagen blir kurs sen får det bli valfritt, så några öl blire nog allt :D

Imorogn ska vi på middag med Viktors mamma och hennes kille, det kan bli trevligt få se.
Ikväll drack vi lite vin och såg på passion of the christ tillägnad påsken. och jesus död. usch den va faktiskt hemsk, därefter detta kort hihi, vi ser visst lite druckna ut. men vi hade trevligt. =)
Nu ska jag se lite på top model på datorn
Kramar A



1 kommentarer:

Rebecka sa...

HIhihihihihiih. äckel.