BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/19/2007

pust & stön

Ohh nu får jag njuta av de kalla graderana och spö regnet när man är ledig. Va inte den perfekta lediga dagen så att säga, och nu kommer det att vara väldigt få av dom. Eftersom att jag ska åka iväg och måste ta ledigt från jobbet i 5 dagar så ska ja ju försöka att jobba in det samma månad så att det inte blir så mycket back för mig när lönen kommer. Efter imorgon är jag nu inte ledig förrän nästa fredag kväll. 7 dagar i sträck. Och så kommer det väl att fortsätta genom Maj.
Min syster har kommit till stockholm nu, men inte av nöjes själ utan snarare tvärsom. Så hon kanske kommer hit och sover här inatt och det kan ju faktiskt vara trevligt så har hon med lilla Laban. Blir skoj för selmisen.!
Nu sk jag äta frukost och sedan gå ut i regnet.. fasen va drygt det är att ha hund när det regnar alltså.!
Kramar A

0 kommentarer: