BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/15/2007

Festligheter som avtog...

Ja igår va vi ju iväg på fest hos Viktors kusin för att fira att han hade fyllt år. Drack cider innan vi for och kom igång rätt bra men väl där blev jag ju sjuukt trött. Det va rätt trevligt men sen kom det så mycket folk och alla stod och trängdes i köket. Medan jag o typ 4 till satt i vardagsrummet i soffor och allt möjligt, vi måste ju ha varit lite skräckinjagande eftersom inte fler kom och umgicks, dom stod hellre där i köket. Det kändes till slut som om jag hade tgit 5 sömnpiller och att mina ögonlock vägde 5 kilo vardera, så bad jag Viktor om att gå hem. Han ville ju inte ut från början och sa att vi skulle dra hem rätt tidigt, nej han hade kommit igång han och ville promt fara ut, men för att vara snäll emot mig så följde han ändå med till slut. Jag brukar inte vara den som bangar att gå ut och dansa, men igår pallade jag verkligen inte. Har inte en aning om vad det berodde på. men det va rätt skönt att vakna imorse och faktiskt må bra. Har hittat en funktion på min mobil telefon som kan göra att jag skickar över bilder gratis från mobilen direkt på bloggen, det är därför det är så mycket nedangör nu. Om ni vill se alla tror jag till och med att ni får trycka på older posts längst ner på sidan. Roligt att ha en bra kamera man kan ta lite bilder med.
Nu är Viktor iväg på middag men jag orkade inte följa med. jag ville verkligen vara hemma och bara ha det lugnt.
Nu ska jag fortsätta ha det lugnt och skönt
Kramar A

0 kommentarer: