BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/14/2007

Sup & svälj trevlig helg

Hihihii, siter och dricker slutet på min tredje cider nu och känner mig pinsamt nog lite dragen + lite till. :D
Vi ska iväg till Viktors kusin och hmm vete fasen vad vi ska göra. Han fyllde år för ett tag sen, och flyttade till en ny lägenhet för ett tag sedan, så vi kanske ska fira det? Det ska nog lbi trvligt i alla fall. Sa åt Viktor att jag måste dricka migg rätt så påverkad först så jag vågar öppna munnen och det löftet höll han så han köpte mig en massa cider. Men vi ska nog inte ut, eller man vet aldrig vad som händer vi får se..
I o f s har jag träffat dom tidigare, typ alla som e där, men det e ingen jag känner som jag skulle kunna stå och prata med i 4 timmar utan anledning liksom, eller vad man ska säga. Blir nog ett stort + med lite alkohol i kroppen. Allt går så mycket lättare då.
Men nu ska jag fxa klart lite granna här, och få i mig lite mer cider. Vi ska vara där klockan 21.
Ha en trevlig kväll alliihopa. drick inte för mycket ;)

Kramar A

0 kommentarer: