BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/28/2007

Frågor

Snodde detta från Ela. Tyckte att det va lite små kul

Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt!
Humör just nu: Trött som faasen. Ovanligt va?
Favoritgodis: mmm en massa lakrits. Speciellt som med hål i, i gott blandat påsen.
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, får hulkningar av bara lukten
Kläder just nu: Blå mjukisar och en randig tröja och mina röda stickade tofflor :D
Musik just nu: Oj jag som är så ute,, hmmm, rätt mkt Johnny cash
Vad sa du senast: Du är inte så bra på att stänga av tv:n heller (till Viktor)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepoken vilken skulle du välja då: 1700-talet
Sommarplaner: Öj... Umeå typ... och england.
Fisk eller badkruka: Hahahaha verkligen en badkruka
Längd och vikt: hahaha trodde du ja!
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Allt som har med lagomt att göra.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Viktor, Selma och en båt att ta mig hem med.
Spelar du nåt instrument: Nej faktiskt inte. Ingenting alls.
Morgon- eller nattmänniska: Verkligen en natt människa
Sparare eller slösare:Verkligen en slösare. Lyckas tilloch med slösa på pengar ja inte har!
Vem är viktigast för dig: Viktor, Selma och min kära familj
Bästa film: Öjj,, många bra, men titaniv gråter jag alltid åt, så den är bra
Tror på liv på andra planeter: Hmm typ...
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp, min första RIKTIGA kärlek är ju Viktor
Älskar du henne/honom fortfarande: JAA!
Har du några homosexuella vänner: nej, inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ja det är klart
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja absolut, till gränsen är nådd.
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2. Viktor vill ha 6 (usch)
Bio eller promenad: Härlig promenad i solen med glass är bra :D
Är du kittlig: hmm ibland.
Snarkar du: Nej, snackar däremot i sömnen
Stjärntecken: Lejon (grr)
Rädd för insekter? JA!! Livrädd!
Äckligaste insekten: FÄSTINGAR! Usch RYSER bara jag tänker på dom, jävla odjur
Största svaghet: lat som fasen!
Det här är jag bra på: Sova är min största bedrigt :)
Bästa bok: Kommer inte på nån, läser inte så mycket.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Flyga i ultra rapid
Chips, morötter eller godis: Chips
Vad vill du jobba som: Chef så småningom
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Bloggar!
Har du nån flickvän/pojkvän: Japp, till och med sambo och fästman!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Nej nu är det bra.
Stökigt eller välstädat: Vill ha städat men det är ALLTID sjukt stökigt, utom när vi ska få besök
Gungar du på stolen: Nope.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: När jag är 70 och ska dö strax ändå
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Som Viktor såklart!!
Hur många syskon har du: 3 systrar och 1 bror
Vad är du mest rädd för: Att någon av mina nära och kära ska råka ut för något riktigt illa!
Är du rädd för blod: Jaa, sjukt blod. Friskt blod är ok.
Saltar du på maten: Ja massa!
Gillar du att sjunga: Sjunger hellre än bra!
Anser du att du är stark: Japp.
Brukar du sola: hmm nej blir för varmt, därför ser jag sjukligt gul ut nu :(
Vad gör du om du får hicka: Hickar!
Röker du: hmm ja
Snusar du? hmm jaa.. *skämms*
Använder du knark, d.v.s. även koffein & alkohol är ens sorts av drog: Kaffe och alkohol.
Kaffe, te eller inget: Bara kaffe usch till te.
Har du en besatthet: Japp. täcket får inte lägga fel vänd dvs nederdelen får inte ligga mot ansiktet.


Kramar A

0 kommentarer: