BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/12/2007

sommar och sol


Har en sån underbar känsla nu när det börjar på att bli varmare ute. Man piggnar till och känner alla känsor stormar över en, på alla de sätt.
Lyckokänslan har jag lyckats bevara rätt länge nu. Beror nog på att syrran inte har blivit tillsammans med sin kille än. Är ett stöd i alla fall en timma om dagen via telefon, och det hjälper henne nog. På något sätt i alla fall. Hoppas innerligt att det håller sig men man ska inte ha för stora förhoppningar, har blivit besviken så många gånger förr att det inte är någon idé. Men hoppet kan man alltid ha kvar. FIck skattebeskedet. mmm skoj.! Självklart blev jag återbetalningskyldig som vanligt. Det brukar ligga på ca en tusenlapp men jippie i år e jag skyldig 4000:- hur fasen kan det gå till? I dagens samhälle tycker man ju att de borde va så bra att dom i alla fall kan dra rätt skatt. + att man ska betala ränta ifall man gör det på delbetalningar vilket jag måste för det e ju inga pengar man bara lätt slänger ur sig direkt. Ja inget går som jag vill nu för tiden i ekonomin. Tack liksom att man hade köpt en dator dagen innan man fick skattebeskedet också. + att besticken inte har kommit än + att jag ska boka resan till Karlstad och Umeå i Maj. ska nog göra det nu direkt kanske. Innan jag glömmer bort det igen.
Kramar A

0 kommentarer: