BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/27/2007

Lyckliga dagar i mitt liv..

Dom senaste dagarna har varit dom bästa för mig under tiden jag har bott i stockholm. Eller dom två senaste i alla fall.
Igår var jag ut epå stan med en arbetskamrat Elin!
Och det va stort. Tror inte att ni förstår hur mycket det betyder för mig att få umgås med nån på ett "vanligt" sätt utanför jobet. När man flyttar till en ny stad så här är det inte så lätt att skaffa kompisar. Lättare var det när man var 10 år och ute med husvagnen och frågade om man fick leka med nån.
Detta va den svåraste perioden i Karlstad också innan jag lärde känna Maria. Tack Maria förresten för att du är så underbar.
I alla fulla fall var jag & Elin på stan och jag hade det super trevligt, timmarna bara rann iväg.

Och idag så hade jag medarbetarsamtal med vår chef. Jag va jätte nervös innan för att jag inte hade studerat in frågorna som jag skulle. Men det gick super, det är inte ofta jag känner så. Brukar alltid tänka att jag kunde ha gjort nåt bättre, men jag är så nöjd. Hon gav mig jätte mycket komplimanger, och jag reste mig till skyarna. Till slut kände jag mig nästan dum, men jag gick ut därifrån med ett väldigt gott självförtroende, och hoppas på att jag får den lönen jag vill ha. I det stora hela har jag insett att jag nog gör ett bra jobb!!

Nu har jag jobbat 7 dagar i sträck. vart as jobbigt, men nu e jag ledig i två dagar. och är det fint väder imorgon ska jag iväg till vasaparken, ringa Elin och bara njuta av ledigheten, och tar med mig Selma såklart. och vem vet, det kanske blir en öl också? :D

I det stor ahela är jag bara lycklig just nu. Är en underbar känsla, och Viktor var på anställningsintervju idag också och han kände också att det gick jätte bra. Detta va ett ställe i sthlm, så det duger ju också ifall han skulle få jobb här.

Kramar A

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naaw va go =)