BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/01/2007

I made it!

Klarade faktiskt av det. Har inte blivit lurad på hela 1:a april. Helt otroligt, jag brukar oftast gå på allt annars. Tur jag slapp skämmas över att man är så blåst idag :D

Har kommit underfund med vilka konstiga vägar kärleken leder oss. Det är många förhållanden som spricker nu så här på våren. Kanske är det vårkänslorna, värmen, allt man blir på bättre humör att man får nåt slaga lyckorus, eller kanske så beror det på någonting helt annat och att det bara är en slump att förhållandena spricker i tusen bitar.
Men för en gångs skull är jag lycklig. Glad över ett förhållande har gått i krasch, kanske låter hemskt, Men jag befinner mig helt i nån slags eufori. Agerar gärna stöttepelare och låter förstående medan jag hurrar inombords. Fast å andra sidan,,, har detta hänt typ 7 ggr förut och dom har alltid lyckas bli ihop i slutändan igen. Blir dom det nu, så kommer det nog alltid att vara så. Men för sista gången hoppas jag, hoppas in i det sista! Stöttar så gott jag kan! Stå på dej för fasen!!

Kramar A

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Bra pangela!
Gömde du dej eller??? :):):) ..

Kärleken är allt knasig.. Men bra att din psyiska hälsa e bättre än din fysiska? hmmmmmm

Angie sa...

:D ja det e faktiskt väldigt bra =) kanske...