BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

4/23/2007

Vilse i stor sthlm

ja idag har man varit på kurs. Anhörig ombud ska jag bli som det fint heter.
Självklart så gick jag vilse. Trodde att det skulle va enkelt att hitta och inte va så långt (fast tänker jag efter så var det nog det bara om jag hade gått rätt) Frågade varenda människa jag gick förbu och visade till och med kartan jag hade men ingen visste ändå, så det va ingen vidare bra karta som dom hade skickat åt mig. men jag hann i alla fall fram med 4 minuter till godo. SÅ tyvärr missade jag frukosten som dom bjöd på, och innan det va lunch va jag så hungrig så jag trodde att jag skulle storkna.
Men det fina va att dom bjöd på lunch på en restaurang och det va riktigt flott och riktigt god mat, världens sallads bord och 25 olika brödsorter att välja emellan. Och dit kommer vi att få gå alla dagar kursen håller på. Alltså i två dagar till.
Hde ju egentligen försökt att få ledigt på fredag eftersom jag har kurs nu på min lediga dag. men när jag tänker efter så kom jag på att jag ska ha en elev med mig i en månad, och hon började egentligen idag men får gå över att börja gå med mig på Torsdag, så då kanske det inte är så bra om jag är ledig på fredag.
Aja, får se hur det känns. Måndagen kanske annars., fast neee. fredagarna gillar jag inte.
Jag har haft ont i huvuvdet sen jag vaknade i morse, och det har inte alls blivit bättre under kvällen trots att jag har vilat en timma. Så ikväll blir det nog faktiskt en tidig kväll för mig del. Ska bli skönt att bara stänga ögonen och vakna imorgon som en ny människa (peppar peppar ta i trä)
Nu ska jag se på nåt avsnitt här i lugn och ro i alla fall
Kramar A

0 kommentarer: