BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/07/2008

73 dagar kvar

En ny dag i det soliga Sverige.
Heeeelt otroligt egentligen.
Läste i Aftonbladet igår att Falun av alla ställen hade varmast i hela Europa igår, det är rätt sjukt.
Igår var det nationaldagen, jag & Viktor hade bestämmt oss tidigare att vi skulle göra nåt mysigt, men istället bråkade vi och blev hemma hela dagen tills han for iväg på kvällen för att käka med sin pappa.
Läste faktiskt i en graviditetsbok igår att nu kan det va jobbigt, och att man har lätt för att börja gråta och sånt där, och det märkte jag faktiskt, vi blev i alla fall vänner igen igår kväll så det är ingen fara i skogen.men det blev inte mycket firande av nationaldagen.

Idag va vädret ännu varmare, och idag såg vi faktiskt till att åka ut, och inte bara sitta inne hela dagen, man ska passa på nu när det väl e fint väder för snart är det väl regn resten av sommaren, kan ju tänka mig det nu när man har haft sån tur med vädret så jag väääägrar att klaga oavsett hur mycket jag svettas!
Mina fötter svullnar ju som sata så fort jag går på benen nu, så ja hade ett par lågskor som jag kunde ha, som jag råkade köpa för stor storlek av förra året, men dom har självklart gått söndet, hela sulan håller på att lossna, + ett stort hål i den så jag ser ju ut som en uteliggare när jag går runt i dom, så Viktor köpte nya skor åt mig idag, men knytning, jäklar vad skönt det va, dom klämde verkligen inte nånstans på foten, as skönt. Hoppas verklligen att mina fötter krymper sen så jag kommer i mina gamla skor? Annars har jag en heeel stoooor samling i onödan om jag inte kommer i nån sen...
Viktor shoppade lite också, sen blev det Pizza till kvällen sen däckade vi, av värmen som tar kål på en..

Tiden går... 73 dagar kvar tills beräknad förlossning.
Shit pomm fritt. Blir mer och mer rädd för varje dag som går.
Nu är jag i vecka 30, eller på barnmorskans vis 29+4
Jag vaknar typ 6-7 gånger per natt, är det inte för att jag är kissnödig så är det för att jag försöker vända mig i sängen som oftast inte går så bra, nu när man är stor som en valross!

Och ja just det, en sak till!!!


Grattis på födelsedagen EJLIN!!!
Bara så att du ser att jag inte glömde bort dig =) Hoppas du har det roligt i Mallis. Kramar i massor till födelsedagsbarnet!!
kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det är lungt gumman, svullnaden av dina fötter kommer gå ner efter förlossningen. syrrans fötter är som elefantfötter för tillfället för alla vätska, hon var likadan när hon bar på tindra:P

Angie sa...

jo jag vet det va samma med min syrra också, men ja läste faktiskt på internet att ifall man går upp mkt och så där, att det kan bli ett sånt stort tryck på fötterna, att dom kan förbli lite större,, alltså intesvullna men att strlk e lite större, hur kul e det i såna fall??