BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/28/2008

Jonas Brothers - Burnin' Up - Official Music Video (HQ)

ok? Snälla berätta nu för mig vilka i helskotta detta är. Idag när jag och Majsen gick på stan trodde vi helt plötsligt att gröna lund flyttat in mitt i stan, vi hörde bara en massa skrik. Sen när vi kommer närmare ser vi att det är barrikad och en milslång kö av unga tjejer som bara står och skriker hejvilt och står och fotograferar in i en skiv butik. Jag blev alldeles till mig som ett litet barn och blev salig över att jag hade kameran med mig, Trodde typ att värsta Mel Gibson va där, inte för jag vet vad han skulle göra i en skiv butik men ändå, jag täntke inte så långt, jag och Maja såg i alla fall att vi kunde ju faktiskt bara traska rakt in i butiken, och där gick vi in och kikade, signeringen hade inte startat, men jonas brothers skulle dit och signera och medan vi stod där och lyssnade på små tjejernas gamla skrik stod vi och reflekterade över hur gamla vi egentligen va, för vi hade inte den blekaste vilka dessa killar va, inte ens e dom snygg.. Kan nån som vet berätta för mig?

1 kommentarer:

Maja sa...

jag är ledsen men jag måste säga att hur jag än försöker digga så kittlar det INGENSTANS :)