BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/28/2008

profylaxkurs

Igår gött folk va jag & Viktor iväg på annas profylax kurs och tro´t eller ej, den va verkligen jätte givande, det är ju ett kurs tillfälle sen på söndag också, men jag är hel nöjd med den som va igår också, framför allt för att Viktor har fått nått att fokusera på, nåt att tänka på under förlossningen, nåt att hålla kolla på, och inte bara sitta där nervös och inte veta vad han ska göra.
Vi fick göra en övning där Viktor satt och nöp mig och jag satt och andades, vi hade bestämmt hur hårt han fick nypa innan, när vi väl höll på så bad jagg han nypa mig hårdare för då tyckte jag han va så försiktig, men tydligen så nöp han lika hårt, det är bara det, att smärtan inte blir lika outhärdlig när man andas rätt under tiden, så tro´t eller ej, det fungerade!!!!

Efter kursen slutade for jag hem till Elin och blev bjuden på middag. det blev fläskfilé, potäter, bernaisesås och sallad, MUMMA så jag Elin, Maja satt ute på hennes balkong och åt och mådde prima, vi avsutade kvällen på en biljardhall, jag vann en gång, Maja en gång och ELin en gång, kändes lite konstigt när alla stod o drack öl att jag fick beställa in cola, men det gick bra.
Nu ska jag möta upp Majsen på stan.
Kramar A

0 kommentarer: