BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/25/2008

el city

Onsdag idag.
Sov som vanligt till 12, kan int stiga upp tidigre om jag inte har nåt att göra, jag kollar på klockan, tänker - Neeee, den e faktiskt inte 12 än och somnar om, gick upp och åt frukort och kollad epå våra bästa år, har börjat följa de svenska avsnitten nu också bara för att jag är hemma och kan se på dom.
Till slut så hann tiden gå så pass att jag tyckte det va dags att börja duscha och göra mig i ordning för att möta upp Maja som slutar jobba halv 5.
Gick in på jobbet, skrev ut en kvitto som gör att man kan få en baby box från babyland med lite blöjor och amningsinlägg och tvättservetter och lite smått och gott, så tog vi och promenaderade dit, och självklart va boxarna slut när jag äntligen fått tummen ur arslet.
jaja får väl försöka nån annan gång, nu har jag ju papperat utskrivet som gör att jag får en.
vi tog i alla fall och åkte in till t-centralen, fick in och tittade på scala efter en klänning till Maja som hon ska ha när hon ska va brudtärna på hennes kompis bröllop, men vi hittade ingen, sen gick vi till NK och kollade runt lite där, hittade ingen.
Sen gick vi till macDonald´s (vårt stam ställe)
MUMS
Jag älskar verkligen hamburgare och pommfritt. JAG GÖR DE.
Nu ska jag se på fotbollen.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Fortsatte leta klänning på nätet det var därför jag var uppe halva natten :(