BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/23/2008

söndagsfika

Igår va det söndag.
Städdag hos paret Forsberg/Nilsson, men det fixade vi på eftermiddagen när man inte kan skjuta upp det längre, och idag gott folk är det tvättdag. Synd att man itne fick det bortgjort igår också, men då var det ju självklart fullbokat.
På dagen skulle det fikas med Elin gummsan. Vilket vi gjorde men det blev även lite shopping, vi har bestämmt oss för att sola i veckan, när hoon är ledig, så solen bara MÅSTE komma, så vi har köpt oss varsin bikini, jag e as snygg i min tjock mage ;P
Så köpte jag hörlurar till datorn så jag inte stör Viktor med mitt ljud från våra bästa år :)
Så köpte jag en baby kofta randig i baby blå, och baby blå byxor till bebban, och en as snygg tröja med dragkedja så han blir lik pappa upp i dagen. =)
Var det inge mer?
Jo en amnings bh också, på rea.
Jaa inte för att jag hade råd egentligen att shoppa men roligt var det.
Nu ska jag borsta tänderna ta tag i tvättstugan igen.
Kramar A

0 kommentarer: