BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/13/2008

HEEEEEElG

Då vare helg igeeeeeen. Härligt värre.
Jobbade extra idag, satt framför datorn och roade mig, det va gött.
Jobbar sista dagen på måndag, och jag måste faktiskt säga att det är med ångest i kroppen, tror definitivt jag kommer att grta när jag lämnar mina pensionärer, när man är så medveten om att det kan vara sista gången man ser dom. Mina gulle gull gullisar.
Förutom det känns det ju himla skönt att inte behöva jobba.
Igår så var jag till Viktors jobb, dom hade middagsbjudning för personalen samt deras respektive, tur ingen va singel som jobbade där? Så det bjöds på champagne med jordgubbar i, italiensk buffé, vin och öl. Dom hade till och med köpt en herrljunga magnus cider bara för min skull =) så jag fick en massa sånt med jordgubb i, så det kändes nästan som om jag va med på partajet, han hade riktigt trevliga kollegor måste jag säga.
Efter jag druckit typ 5 glas cider så ser jag till min glada förvåning att det va 0.8% alkohol i, så genast kände jag mig berusad och hade lite lättare att snacka, men det va nog mest bara psykiskt.
Efter partajet på hans jobb så stack jag till Elin och umgicks lite med henne, hon hade varit här tidigare påd agen också och fikat, vi fikade i oss en hel påse gifflar och tre chockladbollar. Hahah vi får inte fika så mkt med varandra när vi äter i dom mängderna =) blir en massa jäkla kaffe också. (Åhhhh kom på att jag har i kannan, måste hämta en kopp)
Mmmm så där ja.
ohhh by the way kika in här www.uniquebra.se
köp den också, så säger ni till mig om den e bra sen, jag vill så jävulst gärna ha den, men får väl vänta tills det slutar spruta mjölk ur tuttarna som en annan ko.
Nee det e inte så farligt än, men det kommer väl, än så länge droppar det bara ibland.
Nu ska jag vänta in Viktor som kommer med mina pringles.
Kramar A

0 kommentarer: