BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/22/2008

midsommar och movie


Ja gott folk.
Då har midsommar gått förbi.
Vi började gårdagen med en runda på skansen...Jag , Viktor, hans bror och hans gravida tjej Maja som är två veckor mer gången än mig, och deras två vänner somv a på besök från england. På skansen firades miidsommar kan jag ju säga. Det va typ 1000 000 000 människor där, vi skulle visa engelsmännen midsomamrstången och sånt där, men det va så mkt folk så vi såg inte ens ett jota. Men vi såg i alla fall lite djur o sånt, och vädret va ju faktiskt fint också.
Sen gor jag hem vid 5 tiden.. Viktor och de andra for hem till viktors bror och åt midsommarmiddag och drack, men gravida Angela som inte får dricka for hem och satte mig ensam med en pringles burk framför datorn. Jag gillar inte att umgås med folk som super när jag inte kan joina in. Viktors brorsa ringde mig klockan 12 och sa att Viktor däckat sen två timmar tillbaka och ndrade ifall han skulle sätta honom i en taxi hem.. -ja tack sa jag! Och hem kom han, det va ju skönt.
Hoppas innerligt att midsommar nästa år ska bli trevligt.
Förra året va ju perfa. då va vi ju på skärgården, och drack nubbe och dansade till live band på ängen, ett ultimat midsommar helt enkelt.
Och nästa midsommar har vi barn, shit...
Idag i alla fall så va vi på bio.. Jag & Viktor bara, tro´t eller ej. Vi såg på The mist, den va faktiskt riktigt bra, lite seg i början men den växte i mina ögon. Nästa gång vill jag se the happening. N blir det friday night lights för resten av slanten..
Kramar A

0 kommentarer: