BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

6/18/2008

MVC

Idag steg jag upp tidigt och drog iväg till mödra vården.
Allt va klart på mindre än 20 minuter, och tro det eller ej, för första gången såg allting jätte bra ut, blodtrycket har sjunkit, blodsockret va bra och vikten är lite normalare :)
Efter jag va färdig så åkte jag iväg till Söder och lämnade igen ett par glasögonbågar jag hade lånat med mig hem, vvet fortfarande inte om det blir dom eller inte, har inte bestämt mig än.
Annas e det den 18 juni idag, jag är alltså beräknad till den 18 augusti, det känns helt sjukt att det bara är två månader kvar. Månaderna springer ju bara förbi.
Om tolv dagar drar jag till Umeå också, typiskt bara att mamma fått praktik nu, och är borta hela dagarna, men vi får väl umgås på kvällarna. Och shoppa på helgen när hon är ledig.
tror förresten att jag ska ta och kasta in baby kläderna i tvättmaskinen, börjar tänka på att packa väskan man ska ha med sig till bb rätt snart, så man vet att allting r på plats sen när man väl ska dit, för det kan ju faktiskt hända när som helst, från och med idag till två veckor efter beräknad förlossningsdatum, vill inte stå här med värkar och försöka packa en väska bara.. vill helst undvika det.
Nån som har nån bra serie att tipsa mig om??
Gjorde ju sista dagen på arbetet i måndags, så nu ska jag jag ju bara ruttna bort hemma, ni behöver inte tipsa om: gossip girl (sett) Cashmere mafia (sett) lost (sett) prison break(sett) friday night lights (håller på) Dirty sexy money (sett) ugly betty (sett)
tror att det va dom,, alla andra tips tages tacksamt emot. Måste fördriva mina dagar på nå vis.
har blivit sjuk också, rethosta och det gör ont i halsen då jag sväljer.
Säkerligen Elin som smittat mig (schysst) dricker en massa c-vitamin och hoppas att jag ska bli frisker till midsommar så jag slipper sitta här själv.
va fasen kommer lönen imorgon redan för? fattar ingenting,, kommer ju att dröja 10 000 år tills vi får lön nästa gång ju. kul att vänta i 5 veckor, och jag fick ju verkligen ut en skit lön också, för försäkringskassan ska ju betala från och med imorgon till slutet på månaden, men vem vet när dom pengarna kommer...
Nej nu ska jag städa lite, så det e fint och hoppas Viktor har med sig nå gött till fotbollen ikväll.
XOXO Angie

2 kommentarer:

Anonym sa...

den här serien "våra sämsta år" ellre du kanske redan har sett den med?

Anonym sa...

Brothers & Sisters är att rekommendera! :-)