BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/18/2008

Fuck.

Eftersom att brudarna inte är inne på msn kan jag ju skriva här istället, att det med stor sannolikhet kommer att bli så att jag inte kan hänga med på en after work imorgon. Viktor har spytt fem gånger idag, och ligger däckad på soffan nu, och har svårt att tänka mig att han r pigg och kry till imorgon för att ta hand om Marcus.
Skit, jag såg verkligen fram emot att komma ut en sväng och känns sig lite ledig.
Annars så har Marus haft en sån där dålig dag idag, skriko ch gnäll hela dagen och vill bara bli buren, såna dagar är det ju otroligt skönt att ha Viktor som avlastning på kvällen, men idag så har han ju självfallet inte orkar eftersom han har mått dåligt, så jag har sjuuuuukt ont i ryggen, det är benne mig inte så lätt att kånka runt med 8½ kilo större delen av en dag, men shit vilka muskler jag borde få av detta!
Välkommen tillbaka Maria förresten!!! Tråkigt med vädret och sjukdom men skönt att veta att du är hemma när jag behöver prata av mig lite granna =)
Nu blir det finalen på Hells Kitchen,. Han är lite små sexig Gordon, kanske beror det på hans ledar roll, man har respekt för karln!
haha inatt i mitt berusade tillstånd kom jag och Erla på det roliga att bombardera Maja med mail från facebook så vi satt och skrev rå mycket tillvarandra under bilder ochs ånt och ahhaha, tror maja fick en chock idag när hon loggade in på sin hotmai och vips, 40 nya mail från facebook hehehe stackarn!
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

ha ha ja man undrade ju lite vad som inträffat :)
Stackare....jag jobbade över lite och åkte sen hem och vek tvätten så jag gjorde lite nytta i alla fall :)får ta en öl efter julhelgerna är barnfri hela nyårsveckan :) kramen