BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/03/2008

Helgen

Dagarna går så otroligt fort så jag hinner inte ens med.

Nu har klockan slagit 00.00 och jag njuter av min lediga tid utan kille och barn :)

I Söndags så var hela famijen iväg till Viktors pappa och hans tjej och drack hemmagjord glögg och åt lussekatter och pepparkakor, Linus, Maja och Felix va där också, vi hade det riktigt trevligt faktiskt. Han väger ju ingenting lilla Felix, gick och bar omkring på honom i evgheter så han somnade till slut i famnen på mig, tänk om Marcus var så där liten, det hade varit trevligt. Nee han ska va stor och tjock så jag snart blir alldeles sned i ryggen. hahah plutten min.




Igår så kom Elin förbi och vi gjorde pepparkakor och lyssnade på julmusik och bara myste, älskar när julkänslan kommer över en, luktar pepparkakor, då känns det som juletid och jag har ju nån liten röd gardin framme och nån advents stake. Elin gjorde hela familjen i pepparkakor som tydligen är vår nya badrums dekoration, vill inte äta dom sen i alla fall HUUU

Nej nu ska jag se på XOXO gossip girl och prison break innan sängen.

Kramar A

3 kommentarer:

Maja sa...

Ha ha har hört talas om dom där pepparkakorna :)

Anonym sa...

Hej Du.. hur mycke väger pojken din egentlien??

Dom ska väl va rund o go ( frisktecken) ??

Jag älkar julmys, blev sugen på glögg nu också..

PussKram

Angie sa...

Han väger 8 kg, han ligger över kurvan på vad dom ska väga, haha =) men som sagt, ,det är ju bra om han blir sjuk att det finns nåt att ta ifrån, meninge skojigt att bära runt på honom för länge