BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/22/2008

Nerv vrak!!!

Jisses!!! Shit vad nervös jag är inför flygresan imorgon.
Ikväll har vi haft en liten middag här med Viktors mamma och hennes kille samt Viktors bror, hans tjej och kusin Felix.
Det va riktigt riktigt trevligt, och att jag fick öppna julklappar skadar ju aldrig heller.. =)
Av Mona fick jag ett super fint halsband, blev riktigt nöjd faktiskt, och av Linus och Maja fick jag 50 minuters massage på Axelssons spa, snacka om välbehövligt och uppskattat, arcus fick strumpor, nappflaskor, och träklossar att leka med när han blir lite äldre, och Mona fick av Marcus och Felix en stooooor kort almenacka av sina barnbarn!!! Vääldigt uppskattat!
Annars så får intresseklubben anteckna återigen, Angela fick mens idag. Jag har inte haft mens på 1 år och 4 månader, så imorse när jag såg blod blev jag livrädd och funderade en stund på va fan som kunde va fel på mig tills jag kom på att man lider av sånt här skit som tjej :( Vanligtvis så kommer ju inte mensen igång när man ammar, men sån tur ska inte jag ha, typiskt min tur!!!!
Jajaja, den trevliga middagen slutade vid 23 tiden och nu sitter jag här, ont och gasig i magen och AP nervös, snälla gode gud låt Marcus vara snäll på planet och inte få alltför ont i öronen!!!
8.30 går planet från arlanda, och jag borde väl lägga mig snart, men tänkte att det bästa vore att gå bort räkningarna först. Måste sluta snacka om detta nu annars bajsar jag på mig av nervositet. Håll nu alla tummarna för mig att allt går bra.
Kramar A

0 kommentarer: