BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/12/2008

zombie...

Rätt person vann i idol!!! han är så otroligt charmig, men Alice r riktigt bra, hoppas hon får ett skivkontrakt sen också. Ang vnnarlåten så tycker jag faktiskt att Alice sjöng den bättre. Men Kevin förtjänade fortfarande att vinna, han e helt otrolig.

Annars så har varit en relativt lugn dag, Marcus den onde vaknade klockan 05, jag låg knäpptyst i sängen och han bara pratade och pratade, efter en timma gav jag upp och steh upp med honom, men tände inte en lampa i hela lägenheten och sa knappt ett ord till han i hopp om att han skulle somna pga att han va uttråkad, men han höll ut till kvart över 7, sen fick jag äntigen sova, jag hade somnat 03 så jag va som en levande zomvbie med 2 timmars sömn i bagaget, så jag tror jag ska försöka somna tidigare inatt, ifall han får för sig att vakna så där tidigt igen.
Viktor har varit iväg på en julmiddag med sitt jobb, dom åkte ut till skärgården och åt på nåt slottsliknande ställe, dom på jobbet ska på julmiddag på måndag, men Angela va tyvärr inte välkommen,, hmpf. Lite dåligt tycker jag ändå, för jag är ju fasen anställd, det var till och med jag som frågade men det gick inte för det va så många som var långtidssjukrivna och mammalediga så då skulle dom va tvungen att bjuda dit alla, men det är ju inte som om jag skulle ha blivit medbjuden i alla fall eftersom att det va jag som frågade, eller jaa, elin via mig, men sak samma. Hade ju varit roligt att träffa sina arbetskollegor en sista gång innan stället stänger till sommaren, men det kanske inte är så mycket att sakna i alla fall?
Nu ska jag surfa runt lite grann innan jag måste sova.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Mmmm hade varit riktigt kul å ha dig me :)
Tack för julekortet det var jättefint :)
Puss