BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/25/2008

Julen över.

Nu är julen förbi.
Är i Umeå nu, resan gick så där, han sov halva vägen och skrek andra halvan, svettig och grann var jag, men det gick an.. Gruvar mig redan för hemvägen, planet var dessutom full smockat. Men men, jag kom fram till sist i alla fall och dagen bara sprang iväg.. hade sovit två timmar på natten, för jag låg och hade hjärtklappning för hus resan skulle gå, satt och igenom alla scenarior i huvudet om vad som kunde gå fel.
Igår var ju jul då, Är as nöjd med mina julklappar, fick bara sånt jag behövde och ville ha, super kul, Marcus va rätt grinig, men det förstår jag. Mycket folk och prata och tjohej och ljus o glitter, tänk vad mycket att ta in i sitt lilla huvud, orkar inte gå igenom julklapparna nu utan får göra det nån annan gång. Ska försöka sätta in i lite nya bilder på bilddagboken, WEEEIII har förresten fått en ny digitalkamera i julklapp, den e suuuuper bra faktiskt =) JÄTTE nöjd!!!
Nu mina vänner, ska jag gå och kramas med mina älskade systerdöttrar.
Kramar A

0 kommentarer: