BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/04/2008

jobbig kväll...

Oj vikken kväll.. Plutten har inte varit snäll alls... Tänkte få honom att somna när han var trött då vid ca 22, och han somnade men varenda gång jag la ner han i sängen så började han gallskrika, tog upp honom igen, somnade, la ner honom i sängen, gallskrik, jisses, vilken kväll. Nu är jag helt slut. Orkar ju inte ens njuta av att ha min egen tid, så nu skajag se klart avsnittet av prison break, sen lägger jag mig nog faktiskt.
Redan sett klart första säsongen av 902 10, eller det kommer att sändas två avsnitt till i januari i usa, men det är ju länge till januari. Fastnade direkt i den serien, älskar "ungdoms" serier, de är så lättsamma på nå vis, så vill man alltid ha de ungsomskärleken som finns i serierna.
Nu ska Angela se färdigt..
Kramar A

0 kommentarer: