BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/05/2008

nattsömnen kom tebax

Oj oj oj, vilka kvällar. Marcus har verkligen inte velat sova..
Jag tror att han förstår att det är natt och han vägrar.. Han använder verkligen mig som sin napp, för sin egen tar han inte, skulle aldrig falla honom in.
Lägger ner honom i sängen då han har ätit och somnat, vakar efter 10 minuter och ska bara ligga vid bröstet, spelar ingen roll hur länge han har sovit, lägger jag ifrån mig honom så börjar han gallskrika och blir inte glad förrän jag tar upp honom, flera timmar har jag fått hålla på, för jag ger mig ju inte heller, ska ha han att sova i sin egen säng, han får sova med mig på morgonen men inte på natten, jag är stenhård på det. har vart det sen allra första början.
Hoppas att detta kommer att ge sig, för det är skit jobbigt, nu blev det inte tyst och skönt hr förrän klockan 01!! Men,, han ligger i spjälsängen nu i alla fall, efter många om och men och ömmande bröst.
Han ligger dr och man känner ju när hans omnar till för hela huvudet väger ju 5 kg mer emot armen, men jäklar direkt efter lyfter han upp huvudet, suger ett hårdare tag om bröstet, tills det händer samma sak igen, det är som att han är rädd för att somna. Vanligtvis då han har somnat till rejält så spottar han ut bröstvårtan och detta har han ju gjort nu också, men vaknat till lika fort och sugit tag igen, lät han inte göra det en gång för jag tänkte att han skulle va så trött, men jo jäklar vilket liv det blev.
Helt slut är jag nu, så jag tror fanimej jag hoppar i säng.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Kommer att ge sighåll ut bara kramen