BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/22/2008

Tänder?

Då hade den helgen gått, och jobbig har den vart då Viktor har legat sjuk och jag har fått kånka fram och tebax på marcus men äntligen idag så mådde han bättre.
Elin kom på besök WEEII
Hon ahde med sig en julklapp, jag fick en äggklocka!! Behövde verkligen en! Jag ahr väl berättat om incidenten med napparna och andra grejor som jag har bränt upp då jag har glömt bort sakerna när Marcus har börjat skrika. Tack Ejlin!!!
Sen på kvälls sidan så kom Viktors mamma Mona och hennes kille hit, vi åt en trvlig middag ihop och farmor passade på att vara med sitt barnbarn som hon inte har träffat på 6 veckor.
Funderar på om det kan vara så att det är n´å tänder på G hos Marcus, dregglet rinner så mycket att det är alldeles blött på golvet efter honom, stora fläckar, han satt barbröstad i min famn ett tag och efteråt var jag nästan på väg att tappa honom då han va hal som en ål, så har kommit in i stor skrik och tårar!!! utan anledning 3-4 ggr nu, vad tror ni? Tänder?? Fyyy fan då slutar jag amma direkt!!! + att han sover sämre också, har redan vaknat 4 ggr. och klockan är inte ens 01.

Aja över till detta vilka som läser min blogg, jag vet i alla fall minst 4 st!! som inte ens har skrivit sig, och Greta! du är en av dom din smygare!!!

Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Angela, va mysigt med massa släkt på middag. En modeblogg tycker jag du också ska köra med. Ganska kul, för min del iaf. Klär mig som en mupp hahah.

Julafton snart :)

Anonym sa...

haha, ja det är jag=)