BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

12/17/2008

partaj

Hahahah seriöst, e ni blyga eller? På min sitemeter står det att jag har ca 19 besök per dag,och det är en som har skrivit att hon är inne, och jag tror banne mig inte att Maja kikar in på min blogg 19 gång per dygn hahaha
Aja, annars så har det inte hänt nå mycket idag inte, känt mig rätt ensam faktiskt.
Viktor va och tränade och kom hem sent, Marcus ville inte somna som vanligt, och här sitter jag nu med ett glas vin som vanligt för att känna att jag är ledig och har lugn och ro.
På fredag ska jag iväg på en afterwork med Elin och Maja än så länge, wee vikket party gäng hahaha det e vi tre, jämt hihihi
Kanske någon fler följer med, framtiden får utvisa.
Nu ska jag dreggla vidare tilla gent Fernandez i våra bästa år MUMS!!!
och förresten GRATTIS Mikaela till körkortet!! WEEEEEIIIII

5 kommentarer:

Linda sa...

Hej hej! Kameran jag har är en Canon eos 350d, så det är inte en av de nyaste, bästa som finns direkt... men den duger för mig! ;-)

Hoppas allt är bra med dig. Han är så söt er lille Marcus!

kram Linda

Anonym sa...

Hej partychick.. Jag erkänner, jag är minst inne två gånger per dag :)

Det är kul att läsa din blogg..
Puss kram nu ska jag på stan

Anonym sa...

antar att jag är lite blyg.. :)

Maja sa...

med 19 gånger per dygn borde jag ju räknas som en stalker???

Anonym sa...

Tack söta du=)