BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/25/2009

Bilder på prinsen

(Vi bakade pepparkakor häromdagen, blev inte mycket gjort för Marcus del, det mesta hamnade i munnen =) Gott tyckte gubben)


(Detta är det nya, lyfta upp Selmas hundkoja i soffan, sätta sig i den och glo på tv:n, ser rätt mysigt ut va?? =)


(Mitt älskade charmtroll)


(Skolkortet, det syns att han va livrädd va?)



Igår for vi direkt från öppna förskolan vidare till mörby centrum och upp på bvc för att ge älsklingen svin vaccinet, tre före i kön, så det gick fort som sjutton.




Härligt, Marcus var jätte duktig, han gnällde bara till lite grann vid sticket, sen var det bra igen.




Han har inte haft några känningar heller, så det är hur skönt som helst, gruvade mig lite ifall han skulle sjuk igen nu när han just har varit det. Synd bara att dom inte vaccinerade oss vuxna också jag ahde också behövt ta den där sprutan.








Idag va vi tillbaks på BVC, nu på en bokad tid, för att mäta, väga och kolla på hans konstiga utslag på ena armen som han har haft i flera månader, han har inga besvär av det, men tänkte att hon skulle få kolla på det, men hon visste inte vad det kunde va, tyckte att jag kunde ta kontakt med husläkaren ifall jag ville, men det va inte nödvändigt då det inte klias eller sprider sig eller verkar göra ont. Så jag får väl se hur jag gör.








Lilla prinsen väger nu 11.505




och 80.9 cm hög!




Han har bara gått upp 2hg på tre månader, men det har nog med magsjukan att göra, han har säkert gått ner lite i vikt.








Annars har det varit härligt att äntligen fått gå utanför dörren igen, så imorgon ska jag också dit, öppna förskolan alltså, min fristad!!! :)








Kramar A

0 kommentarer: