BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/16/2009

Uppdatering













Ibland får jag en chock när jag tittar in här, hur länge sen det var jag uppdaterade.
I en snabb återblick har det faktiskt inte hänt så mycket.
I fredags så for jag iväg till Maja på kvällen där det bjöds på vin och lasagne och lite nintendo, super mario 3 spelade vi, haha vilka minnen, sen blev det lite singstar, sen skulle jag locka håret på alla, och vis så va jag hemma klockan 03. Har ingen aning om vart tiden tog vägen.
Lördagen började med en lång sovmorgon, vilket Viktor hade lovat mig, så det var helt underbart. Sen gick vi iväg till en nyöppnad thai restaurang och nattklubb i bergshamra som heter Neo, där vi åt en god thaimiddag.
På kvällen såg vi fredag den 13:e, den nya filmen, den va lite otäck faktiskt.
Och sen jaa igår, så blev Marcus tok dålig i magen, och det sitter i idag också, nästan allt han äter kommer ut lika fort, han har tom bajsat i sömnen så det har blivit några blöjbyten inatt.
Så idag är vi hemma, jag har inte varit hemma en hel dag på jätte länge så jag undrar hur detta ska gå, både han och jag blir ju sjukligt uttråkade.
Måste tvätta sen också, självklart rann det ju ut på sängkläder och täcke.
Nu trampar Marcus runt här i sina stävlar, han har bivit alldeles jätte förtjust i att ha skor på sig, han hämtar både mina och sina hela tiden, och blir galen ifall jag inte hjälper honom på med dom. Han är så söt då han kluckar runt här i sina stövlar. Värre för en annan när man ska gå ut, när man får gå runt och leta sina skor i hela lägenheten.
jaaa han e ju för gooo
Annars måndag idag, vägning -400g
Så nu örjar det saktas ner här, men jaa + tecknet är ju med i alla fall, + att jag inte har gått upp. Det är huvudsaken
Kramar A


1 kommentarer:

Clara sa...

Olalala Bonita!