BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/22/2009

Tv kväll

Lördag.
Marcus har varit på uruselt humör hela dagen, vet inte vad det beror på, de två sista timmarna ikväll var han så jobbig så jag rikigt längtade tills han skulle han somna.
Så fort han la igen sina vackra blå så kom saknaden och va tvungen att pussa och pussa och pussa på honom.
Allt glömms fort!!

Kvällen har gått hur fort som helst, började med säsongstarten på Expedition Robinson, och efter det avsnittet kan jag bara säga: Ibland skämms jag över att vara tjej
Fortsatte kvällen med Transformers, jag tyckte den va as bra. Trodde verkligen verkligen inte jag skulle gilla den, men nu längtar jag nästan till uppföljaren.

Och nu? Jaa nu väntar väl sängen så man tar sig upp imorgon bitti.. Hoppas jag inte drömmer mardrömmar inatt bara, mycket sånt på slutet, inge roligt. vaknar upp och är alldeles sjöblöt i svett.

Kramar A

0 kommentarer: