BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/11/2009

Sola, breeze och skallebank

Den här dagen har gått i super fart, var på öppna förskolan imorse, inget ovanligt där.
For hem, åt lunch, vilade nee inget ovanligt där heller.
Middag göra sig i ordning för träningen sen for jag,, själv idag iväg på ett bas pass på friskis och svettis vilket va urtråkigt.
jag har tydligen fått bättre kondition nu så detta va inget problem idag, däremot skämdes jag som en dåre när ledaren bad oss ta stora simtag, vi skulle tro att vi va med i OS, Therese Alshammar,, jaja, det är ju mest äldre där men kom igen? Och tro inte att träningsmusiken va bättre, jag vill ha lite upprockat, lite feeling, nej men hon som ledde idag hade en annan musiksmak, vi körde styrka till - "och han tog av sig sin kavaj"

På slutspurten orkade jag inte med detta fjanteri nå mer så jag tog mitt pick och pack och gick, raka vägen till solariet, där jag tänkte att jag kunde få lite röd färg på min vita kropp.
Jag har inte solat på många år, det var nog när jag bodde i Karlstad, så de här maskinerna som finns nu, har jag aldrig sett på maken, hyper moderna små saker, stod och tittade länge på en grej man skulle stå och sola i, men den va så jädra dyr så jag struntade i den.
Gick och la mig i en "vanlig" för att sola i 8 minuter, det räcker väl?
va en massa rolig knappar där som herre: Aroma och Breeze
Tänkte för mig själv att det blir ju bra när det blir hett och man kan få lite mer breeze på sig, luft alltså, så kom tidpunkten då jag tykte att det blev varmt och tryckte lite på breeze knappen
Ut pruttas det as kallt vatten på mig, hahahaha
Av ren chock försöker jag sätta mig upp för att kolla va fan som hände, och slog ju såklart huvudet i överdelen på solariet, jaa huvudvärken efter den va inte nådig.
Skrattade glatt åt mig själv och fortsatte sola, tryckte faktiskt på breeze knappen igen, va ju rätt härligt när man var beredd.
Prövade också aroma knappen, ut pruttades nåt lukt av en äcklig blomma, den va inge vidare, inget jag provar igen.
Jaa gött folk. Det va min kväll!
Kramar A

1 kommentarer:

Maria sa...

Hahaha, vilken syn =)