BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/08/2009

Farsdag


Fars dag idag!

Jaa, det är ju inte så lätt att hinna göra myket nytta och fint här hemma med en liten pojke dragandes i mina byxben hela tiden så jag fick göra nåt snabbt och enkelt.

Gick upp med tuppen (Marcus)

Skyndade mig att ställa mig och baka lite scones, som gick över all förväntan, det var där när vi skulle väcka Viktor Marcus blev tokförbannad, då tyckte han att han hade väntat nog länge med sin frukost. Jag som fick en bild av att Marus gick in och lämnade nallen som (han har köpt) till sin pappa. En jätte söt nalle med en blå tshirt på sig som det står: Världens bästa pappa på...

Men jag fick ge den istället, från Marcus

Viktor blev ändå överlyklig över sin nybakta frukost med kaffe och lite andra härligheter och det är väl huvudsaken.

Roligt att man kan överraska nån gång!

Kramar A

0 kommentarer: