BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/08/2009

Helgen


Jag håller på att få lite lätt panik.
Ärligt talat, jag kalrar inte av det här mörkret, har aldrig lidit av det förut, men nu har jag riktigt riktigt jobbigt med det.
Det gör inte saken bättre att Marcus har lyckats förstöra i stort sett varenda lampa vi har här i hemmet så det e mysbelysning från klockan 4 på dagarna.. och det blir så fel, jag känner mig heeeelt nerstämd och blir bara anti emot allt.
Inge kul att känna sig så.
Viktor är precis som en snäll kille ska vara, hyr komedier åt mig så jag ska få skratta.
Ikväll hyrde han: En natt på museet 2
hahaha tror jag höll på att smälla av när han kom ut från videobutiken med den i sin hand.
Annars brukar det bara vara rysare eller actionfilmer.
Sen jag fick barn har jag blivit fruktansvärt rädd för såna filmer, vet inte varför men jag tar så illa vid mig av allt numera, jag e så fruktansvärt överbeskyddande så allt jag kan tänka på när jag ser såna där filmer nu är att ifall det skulle hända Marcus.
Neee då klarar jag mig bättre utan att se dom

Igår va Viktor ute på stan med kompisar, jag hade en lugn och skön kväll, Marcus däckade i min famn klockan 8, och det är inte vanligt, numera strejkar han på kvällarna och vill inte sova, ikväll tex tog det 1½ timma.
Viktor hade hyrt komedi åt mig så jags kulle bli glad och det blev jag.
Jag såg på The proposal med Sandra Bullock och jag skrattade så tårarna rann.
Det va en mysig kväll.
Tänk ifall jag alltid kunde vara på bra humör.....

Umeå resan är bokad, allt gick igenom, mina snälla föräldrar betalar resan då jag inte har några pengar själv då jag går in på lägstanivådagarna från fk.
11 december bär det av, och stannar hemma till den 21:a dec
Då borde jag ju klara av att inte fira jul hemma med min älskade familj. Usch vad jag kommer att sakna dom.
Känner ett fruktansvärt behov av dom nu, inte bara för att jag är deprimerad, utan för att jag vill att dom ska träffa sitt barnbarn, vill att Marcus ska träffa sina släktingar och jag vill ha dom nära, telefonen räcker inte till...
Saknaden är enorm!

Nu måste jag sova, imorse vaknade Marcus 6.40 (tack världen)
Men han e ju för underbar i alla fall,, mitt älskade underbara barn!!!

Kramar A


0 kommentarer: