BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/07/2009

Veckan....


Jahapp, vart ska man börja???

veckan i sig har varit skit..

Ingenting har gått rätt.

Hemtelefonen har stängts av, vi väntade några dagar för att kolla ifall den där jäkla mobilen skulle komma, men efter idag gav jag upp, ringde till 3, och fick beskedet att mobilen har legat på postens ica supermarket haga sedan den 23 oktober.

Mhmmm,,, tänkte efter ett långt tag, sen sa jag:

-Nu blir jag riktigt förbryllad, har ni skickat mobilen till Karlstad??

-Ehhh,, jaaa??

säger hon..

jaja, efter många om och men, och hon ska ringa till posten på måndag, så hoppas jag att jag har den till mitten av veckan, känner mig handikappad utan hemtelefon.


Annars så skickade jag efter en låneansökan till swedbanks fackmedlemslån, ville bara kolla ifall det skulle gå igenom ifall jag nu skulle bestämma mig för att göra detta med tänderna.

jag fick avslag!

fattar ingenting, jag har inga lån i överhuvuvdtaget, jag har inga betalningsanmärkningar, anledningen dom skrev var att jag inte hade ekonomi typ för att klara det?

jaa, jag valde ju en rätt kort återbetalningsperiod, men ifall de tyckte att det blev för lågt i månaden så kunde dom ju ha svarat det?

fattar inte, och jag vill så gärna, måste ringa, men jag har ju ingen hemtelefon, så jag får väl vänta tills dess.


Annars har jag varit lite sjuk i veckan, men ignet allvarligt, jag har haft problem mes näsan, tät, nyst, runnit och sånt, men det gick över lika fort som det kom, så det va ju bra


Igår va jag iväg till kista gallerian för att sälja barnvagnen. Allt gick bra, så nu har jag fått den nya betald så att säga.


Sitter och njuter av fredagslugnet och dricker ett glas rött. Finns det nå bättre?

Kramar A





0 kommentarer: