BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/30/2009

Heljjen

Jag har haft en helt underbar helg!!!

I fredags så va jag ute med mina tjejer Maja och Erla.
Vi for och bowlade, och detta har jag inte gjort på många många år, och det syntes på resultatet sen, men jag gjorde två strikes och är måttligt nöjd med det i alla fall.
Sen satt vi kvar och drack öl, vin och cider, sen tog vi oss en tur till Garbo där vi dansade för fulla muggar tills jag for hem efter 12 tiden.
Det var alldeles lagomt, fick allt på några timmar och känner mig lycklig.!!
Va den roligaste kvällen jag har haft på riktigt länge.
På lördagen fick jag en rejäl sovmorgon, sen spenderades resten av dagen med mitt lilla troll. Viktor hade några kompisar här och spelade tv-spel medan jag och Marcus bara myste.
Härlig helg.
Kort uppdatering, men jag insåg att jag måste hoppa i säng, om jag ska ta mig upp imorgon bitti när Marcus behagar vakna.

Kramar A


0 kommentarer: